Monday, January 18, 2010

what colour is Monday?

Everyone knows what color is Monday... Anyone here don't know?

Anyway, it's Monday again... I have started my current job for 2 weeks and today marks the beginning of the 3rd week. Is the job interesting and exciting? Errrr.... i would say... so far so good but kind of bored cause i am handling support TASKS instead of PROJECTS. Anyway, i'm looking forward to get my very first project with this company. :)

Let's don't talk about the job on Monday morning...

Last night i was on Facebook... i saw this message from my friend on his status "... hates Sunday night as much as he hates the last day of a long holiday" Hmmm... suddenly i have that feeling too. I never hate Sunday night so much because i liked the feeling of preparing for my next day work... but for this job I have nothing to prepare on... Just need to hit the office the next day and pray that no problem/issue reported. Now i feel that i'm so not motivated to go to the office... Another boring day... Sigh~

Okie~ gotta hit the office now. Otherwise i will be late for work.

Wishes you all have a nice nice Monday and a good week ahead eh~.

Ciao!

12 comments:

[SK] said...

yeah, this Monday is so BLUE!!! anyway, hope yours is very colorful instead.. :)

manglish said...

i have PMS on every sunday night..Pre Monday Stress and couldnt sleep well...any remedy ar? haizzzzz....

the happy go lucky one said...

mine is so dull and blue, was so reluctant to climb up from bed, slept at 4am last nite :P
wish u have a great week ahead lah kekeee

Bravebear said...

hmm... I am seeing a RED monday wor... Yippie! Lucky lucky me...

The network at library got problem but it was fixed quickly. And there is only 2 classes. 1 class ended earlier than normal =)

doc said...

RED because arsenal won last nite!

woohooo!!

smallkucing said...

It's the 3rd week. Think of next monday you'll get pay loh:)

uLi.佑莉 said...

To me, it depends...each week has diff color :) Today is grey lo, coz I got sorethroat :(

foongpc said...

Not looking forward to your job? Maybe change job? Haha

CH Voon said...

everyday is blue day.

What is you work task?

share a bit next post?

Evann said...

My Monday was oh-so-gray...~
Then it rained. Yawnz~

pikey said...

My fave day is Fri evening...

TZ said...

[SK]: I think my was BLUE too...

manglish: oh... I tot only ladies have PMS. hehehe... just hit the bed hard and you will sleep soundly.

the happy go lucky one: hmmm... what r u doing until reluctant to climb up from bed and slept @ 4am nite before? Hmmmm... *rolling eye*

Bravebear: wow~ your monday is RED... so nice ... Love is on the air eh~

doc: hahaha... not MU they r red devil rite?

smallkucing: so fast ... another two Monday to go... yup! payday is coming ... hurray

uLi.佑莉: now i got sore throat... :(

foongpc: hahaha... at this moment not really... let's see how :p

CH Voon: Dude, your life so blue... Are you watching too much of blue film? Hehehe... just pulling your leg.

Evann: how could be gray when you are on holiday for month. I wish i have that luxury time.

Pikey: me too... let's go happy hour.