Monday, November 2, 2009

Malaysia Version of Oktoberfest

Oktoberfest is very popular beer drinking festival in Germany... if you wanna to know more about what is Oktoberfest... just google it....


The world Oktoberfest is held Mid of september to First week of October... total of 10 days but Malaysia version Oktoberfest was only held end of the October... which is 3 weeks later than the international. Maybe this is what 1 Malaysia about ... we wanna to be differently from others.

So what is the Malaysia version of Oktoberfest?

Wet street stall selling beer & food

Food - Served all sizes sausages

Music & Dance

Women

Beers - lots of beer

So what exactly is Malaysia Version of Oktoberfest after seeing all the photo?... Yup! It's music, dance, women and alcohol... Errrr.... Lot's of beers :p If you haven't experienced the Oktoberfest environment... do pay visit on 2010 Malaysia version Oktoberfest eh~

Anyway, we left the party after we finished all the 6 bottles of the beer...

17 comments:

Bravebear said...

Sorry, not a fan of beer. lols... but the sausages do look tempting to me. hehehe...

manglish said...

the place didnt look packed? the sausage really looked delicious...have to agree with bravebear :)

said...

didnt seems crowded to me~ but anyway... do u guys enjoy?

ladyviral said...

Oooh where is the Oktoberfest held? I never been to one before... be nice especially their food would be yummy~

John Emmanuel Edmund said...

I love Hoegaarden beer.. :D

the happy go lucky one said...

the sausages look tempting to me, but not a big fan of beer, only few appeal to me kekeeee

pikey said...

The place is not crowded eh? And the sausages look so slim... unlike the thick fat German sausages?

foongpc said...

I can't drink a lot and not a fan of German sausages, guess Oktoberfest don't quite appeal to me! Maybe Novemberfest? LOL!

vialentino said...

hey tz...r u a beer drinker? i saw my fav beer there...hoegarden....i seriously never been to oktoberfest ler....must experience it one day

Gabriel said...

wow...so nice.where is this oktoberfest?

William said...

Those beer maids are not buxom enough!

[SK] said...

i love sausages, but not the beer.. maybe i can trade the beer with the sausages?? hehe..

uLi.佑莉 said...

Malaysia version? Where oh?

TZ said...

Bravebear: Do you feel hungry when you see the sausages ? hehehe... :p

manglish: not really packed coz it was raining... hehehe... u like sausage eh~

L2: yup... too bad you were not free to join us.

Ladyviral: it was @ One Utama.

John Emmanuel Edmund: wow! so many ppl like Hoegaarden beer... :p It's not german beer.

the happy go lucky one: another sausages fans ... you like big size sausage or a normal size?

pikey: dude, so you like the German thick and fat sausage eh!

foongpc: hmmm... a beer fan here. Not a sausage fan... hahahaaaaa... maybe your could start a Novemberfest and we will go to your place for the party... :p

Vialentino: hmmm... i'm not a beer drinker. I prefer cocktail. Hoegaarden is a nice beer... i don't mind drinking. Let's go next year :)

Gabriel: it's @ One U.

William: hahaha... :p

[SK]: So you don't mind to trade the beer for a huge sausages eh!~ How many sausages do you wanna to trade for a beer?

uLi.佑莉: yup... Malaysia version coz in other country they were one price for all you can eat sausages and beer... :p The Oktoberfest were held in One U.

Borneo Falcon said...

Love the girls. I expect to see all German beers. However, from your photos, saw a few Belgian beers instead

fable frog said...

Oh~ years ago when i was still in KL, the October fest was held on Changkat Bukit Bintang, just down stair where i live and it was PACKED!!! it was crazy!

TZ said...

Borneo Falcon: hahaha... i personally prefer belgian beer then german beer ... :p

fable frog: wow! that's might be very very nice with those environment... they served big sausages too?